ניהול דירות ונכסים להשכרה

לרשותכם מחלקת ניהול דירות המאפשרת לכם ליהנות מכל היתרונות של בעלות על דירה מניבה, בלי כאב הראש של ניהול הנכס!

לקבלת הצעה מיוחדת טלפנו – 054-4703218

אנשים פרטיים רבים רוכשים דירה להשקעה. מדובר בדרך כלל במשקיעים שגילו את היתרונות הגלומים בבעלות על דירה מושכרת (כמו למשל מסלול של פטור ממס, הכנסה שוטפת ועוד) ולכן החליטו להשקיע סכום נכבד מהונם ברכישת דירה שתושכר. לעתים מדובר ברצון לפזר את ההשקעה בין תחומים שונים כגון שוק ההון, קופת גמל ונדל"ן.

למרות כל היתרונות, רבים נרתעים מרכישת נכס בשל החשש מההתנהלות מול השוכרים. ניהול השכרות גורם ללא מעט בעלי דירות להחליט מסיבה זו למכור את הנכס לאחר זמן קצר יחסית. כל בעל דירה ותיק יספר לכם על התחושה שתוקפת אותו כאשר הטלפון מצלצל והוא מזהה שהמתקשר הוא השוכר, או על החשש כאשר מתחיל לרדת גשם מפני טלפון המבשר על הרטיבות שמחייבת תיקון יקר.

בניגוד לאחזקת תיק ניירות ערך או קופת גמל, ניהול השכרות מחייב אותך למידה רבה של מעורבות. יש לדאוג למציאת שוכר לדירה, נדרש ממך לדאוג לתחזוקה ותיקונים מדי פעם ולעתים אתה צריך להתמודד עם בעיות גביה ומוסר תשלומים ירוד – וזה לא מתאים לכל אחד.

ניהול דירות בלי כאב הראש

אבל, ניתן להתגבר על כל זה בקלות: דרך שימוש בחברת ניהול השכרות מתמחה, אשר לוקחת על עצמה את כל הטרדות והטיפול השוטף.

כך יש לכם אפשרות ליהנות מהיתרונות של בעלות הדירה להשכרה, אך לחסוך את החסרונות הכרוכים בכך, זאת באמצעות מחלקת בעלי הנכסים הפרטיים החדשה שלנו.

כך תוכלו לקבל את השירות ואת הניסיון שצברנו בטיפול בנכסים מניבים כבדים במשך עשרות שנים ולמעשה לזכות בהכנסה "פאסיבית" – כלומר, קבלת שכר הדירה במועד,  ללא כאב ראש וללא כל צורך להיות בקשר עם הדייר.

השירות של ניהול דירה כולל גם מציאת דייר חדש עם תום החוזה, חתימת חוזה שכירות מולו, טיפול בערבויות הנדרשות, דיווח והעברת החשבונות על שם הדייר ברשויות השונות וכל נושא משפטי אחר הנדרש.

התשלום עבור שירות ניהול דירות הינו אחוז לא גבוה מן ההכנסה השוטפת, אך במקרים רבים תגלו שהכנסתכם, למרות דמי הניהול, אף גדלות בשל היעילות הכלכלית: עלות תיקונים זולה יותר, מציאת שוכרים תוך זמן קצר יותר, מקסום ההכנסות מהנכס ופינוי של הרבה זמן עבורכם.

במידה וזו תהיה דירה או נכס נדל"ן אחר, נעמוד לרשותכם ונלווה אתכם גם בתהליכי הרכישה וכמובן בניהול הנכס.

לקבלת יעוץ נא לפנות לטלפון 054-4703218